niedziela, 28 grudnia 2014


              Cześć!:*
Święta , święta i po świętach aż ciężko, uwierzyć, że to już po i za parę dni Sylwester .
Jak minęły Wam Święta? Mi jak najbardziej na plus jestem wypoczęta i zadowolona z tego,że spędziłam te święta w gronie tych najważniejszych i najbliższych mi osób,oczywiście piękne prezenciki co sprawia największy uśmiech na twarzy każdego :) 
Odbiegając troszkę od tematu świąt..Dziś byłam na małych zakupach w Zielonej Górze ,jak każda kobieta uwielbiam zakupy ,ale nienawidzę tego całego zamieszania po świętach wielkie kolejki,przepychania się z jedno miejsce na drugie,zdecydowanie wolę zakupy na większym luzie:)
Kupiłam parę ciekawych rzeczy, które na pewno wykorzystam do najbliższych stylizacji.
Przechodząc do tematu planów na SYLWESTRA ..niestety nie mieliśmy z chłopakiem wielkich planów,więc postanowiliśmy odpuścić sobie i zostać zwyczajnie w domu,spędzić wspólnie czas,ale udało się nam na ostatnią chwilę zarezerwować pobyt w górach z czego niezmiernie się cieszę nie będziemy sami będą z nami nasi kochani Olin i Wojciech , mam nadzieję ,że będzie naprawdę fajnie pozostało spakowanie się i ogarnięcie najmniejszych bzdet,zdecydowałam się dziś napisać dla was notkę bo wiem,że w najbliższym czasie nie miałabym jak tego zrobić , także pozdrawiam i całuje D <3:*

Totalny mix zdjęć z ostatnich dni 



















2 komentarze: