czwartek, 8 stycznia 2015

Cześć Wam ! :)
Dziś przychodzę z małym zapytaniem do Was, co chcielibyście zobaczyć w nowym poście może macie jakieś ciekawe pomysły, bo dostaję wiele wiadomości na facebook czy instagram,wolałabym osobiście na wszystkie odpowiedzieć tu, a więc czekam na wasze propozycje, składajcie je w komentarzach niżej,a ja przygotuję dla Was post, odnośnie wszystkich waszych pomysłów.


Przy okazji zapraszam na mój Instagram Me Facebook Me 
Czekam na adresy Waszych blogów podawajcie je w komentarzach, obiecuję że przejrzę wszystko

Miłego Dnia !

Daria


4 komentarze:

  1. Dodaj post z makijazem, w szczególności brwi!:)

    Karolinanapieraj18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć:D Mam pytanie, bardzo dla mnie ważne. Ćwiczysz coś? A w szczególności chodzi mi o pośladki, jak tak to co? Super figura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie prawdę mówiąc "ćwiczyłam" chodziłam na siłownie i ćwiczyłam nogi pośladki i brzuch+ ćwiczenia w domu.Obecnie robię czasem małe ćwiczenia w domu typu; brzuszki przysiady itp same podstawowe rzeczy :) i dziękuję bardzo, jesteś miła! :*

      Usuń