sobota, 3 stycznia 2015

Hej Kochani !
Mamy już Nowy Rok pełen nowych planów i postanowień, które trzeba realizować i zmieniać wszystko co było złe na dobre, jak co roku, każdy z nas obiecuje sobie, że następujący rok będzie tylko lepszy, oczywiście wszystko zależy od nas i od naszej silnej woli i od postanowień, które sobie wyznaczymy, ja jak każdy z Was również mam takie postanowienie i będę robić wszystko w tym kierunku, aby to wszystko co sobie obiecałam stało się realne.
A teraz odnośnie mojego wyjazdu w góry, było naprawdę świetnie, super spędzony czas i wiele wspaniałych chwil, które zawsze będę dobrze wspominać,mam cudownego chłopaka,który zawsze jest przy mnie:*   mam parę zdjęć oczywiście to nie wszystko co tu wrzucę, na początek tylko parę zdjęć, na dniach dodam nową notkę i bardziej konkretne zdjęcia , Pozdrawiam ! 


































3 komentarze:

  1. ale fajni jesteście :D obejrzałam wszystkie posty, mega stylóweczka :D buziaki :*
    loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne widoki! :)
    Masz idealne brwi! <3 ;))

    OdpowiedzUsuń