czwartek, 22 stycznia 2015

Konkurs !

Cześć!

Dawno mnie tu nie było, więc postanowiłam wam to wynagrodzić i przygotować mały konkurs:)
Do wygrania będzie koszulka z firmy 'blcksvn' 

      Zasady Konkursu 
Organizatorem i sponsorem nagrody jestem ja -autorka bloga dastbasu.blogspot.com
  1. Udostępnij i polub mojego fanpage dastbasu oraz udostępnij link z konkursem na wybranym portalu Facebbok lub Instagram
2. Nagrodą jest koszulka Blckvn koloru zielonego
3. Konkurs będzie trwał od 11.01.2015 do  25.01.2015 do godziny 22.00  (zgłoszenia wysyłane po tym czasie nie będą brane pod uwagę)
4. Zgłaszać należy się w komentarzu pod postem, możecie również konkurs udostępniać na Facebook oraz Instagram, wszystko będę brała pod uwagę wystarczy napisać tylko gotowe w komentarzu i zamieścić mi w nim informacje gdzie udostępniliście link odnośnie konkursu .
5. Życzę powodzenia ! 

Buziaki :*












8 komentarzy: