niedziela, 21 grudnia 2014

Cześć Kochani! Piszę tak późno,ponieważ ciągle coś się dzieję w moim napiętym grafiku:)
Świąteczny młyn chyba zapanował nad wszystkim i wszystkimi ,przygotowania,prezenty i to wszystko wokół ,szczerze mówiąc lubię tą atmosferę i klimat! Szczególną radość sprawia mi kupowanie prezentów..i na szczęście mam już wszystko co jest mi potrzebne.
Ten rok minął niesamowicie szybko,szkoła wielkie przygotowywania do matury ,wiele steru i nerwów,po czym wielki sukces! udało się.. najważniejszy decydujący krok o moim dalszym życiu.
Następnie cieszyłam się pięknymi wakacjami,które naprawdę zapamiętam,ciężko jest mi napisać o wszystkim co się wydarzyło bo było tego naprawdę wiele,ale zdecydowanie były to te dobre chwile ,wiele zmieniło się w moim życiu,stałam się innym człowiekiem,który patrzy na świat zupełnie inaczej jak kiedyś,znacznie dojrzalej,mnóstwo sytuacji,których się wydarzyło tych pozytywnych jak i negatywnych dało mi dużo do myślenia,do zastanowienia się i zadecydowaniu co tak naprawdę jest ważne i istotne w życiu co mogę w nim zmienić,zadecydować o nowych postanowieniach na kolejny rok,jak każdy człowiek mam swoje plany i cele,które będę realizować,oczywiście nikt nie twierdzi,że będzie to łatwe ,ale jeżeli chcemy i postawimy sobie wyznaczone cele jak najbardziej jest przewidywane ,że uda się i pójdzie wszystko w pozytywnym kierunku,oczywiście ważne jest również wielkie wsparcie od osoby,którą się kocha i jest zawsze obok nas , ja na szczęście mam tego JEDYNEGO i niezastąpionego . 
Odbijając od tematu,jutro pojawi się parę nowych zdjęć,ponieważ przed świętami dostałam sporo paczek i przydało by się parę zdjęć ..na,które wynalazłam troszkę czasu 
oczywiście mam nadzieję,że spodoba się kolejny post jak i również ten ! :*
:*całuje kochani:*












1 komentarz: