wtorek, 10 lutego 2015

Cześć Wam!
Właśnie leżę chora w łóżku i pomyślałam, że napisze krótką notkę i dodam parę zdjęć z ostatniej sesji. Wczoraj miałam strasznie pechowy dzień zbiła mi się moja lustrzanka i jak sami wiecie nie będę miała jak na chwilę obecną wrzucać zdjęć i postów, totalna porażka, mam nadzieję, że niebawem będzie naprawiony i będzie dalej dobrze mi służył.
W mojej stylizacji jak widzicie cały strój podkreśla czerwona parka z Bershk'i z wielkim futrzanym kapturem, który strasznie mi się podoba, do tego szal z poprzedniej sesji i zwykłe czarne buciki emu z diamencikami, prosty, uwielbiam takie luźne zestawienie jak tutaj, a Wy jak się podoba? :*













1 komentarz:

  1. Hej Kochana mam pytanko posiadam taką samą kurtkę jak Ty i zostałam zmuszona do kupienia rozmiaru L ponieważ kiedy przymierzałam Mkę, to rękawy wyglądały komicznie i były na mnie za krótkie, miałaś to samo?.. I jeszcze jedno na przedostatnim zdjęciu masz fajnie zawiązane "sznurki", jak Ci się udało je oddzielnie zawiązać? Ja zawsze je łączyłam ale Twój sposób też mi przypadł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń