niedziela, 8 lutego 2015

Hejcia Kochani!
W końcu nadszedł ten czas, kiedy mogę być trochę w Wami.
Ostatnio, zresztą jak zwykle nie mam czasu praktycznie nawet dla samej siebie, co się z tym wiąże praca i studia. Całe szczęście, że na uczelni mam prawie wszystko pozaliczane i mogę odetchnąć i poświęcić się bardziej na blogu i nie tylko.
Przez ostatni czas wiele rzeczy się wydarzyło, ostatnia jaką pamiętam była sesja dla sklepu internetowego, który dopiero w sumie powstaje "Fashion Corret" i niebawem zrobię dla Was post w, którym zobaczycie jak to wszystko wyglądało. Mam nadzieję, że się Wam spodoba  :)
Przechodząc do dzisiejszego dnia, zaprezentuję moją stylizację, na której zobaczycie mój prezent od Labotti - śliczniutkie buty, jakie widać na zdjęciu, mają dużą platformę, która minimalizuje wysokość obcasa, są naprawdę mega wygodne. Do tego mam na sobie płaszczyk, który można ubrać do eleganckiej stylizacji jak i za równo do sportowej. Jest uniwersalny zakupiłam go w 
"Butiku Kamilka Fashion" , jest to jeden z moich ulubionych sklepów odzieżowych. Ciuszki możecie również obejrzeć na stronie facebook'a, moją kreację dopełnił szal z firmy F&F, i oczywście moja nowa klasyczna czarna torba pasująca do butów, która dodała mojemu look'owi klasy.
Co myślicie o tym połączeniu, podoba się ?:)

Czekajcie na następnych post, który pojawi się już na dniach, Pa ! :)



































6 komentarzy:

  1. masz niesamowitą figurę, ćwiczysz coś? :) od razu zaobserwowałam i tu i na instagramie :) piękne zdjecia! ;* pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o od razu wchodzę na twój blog !:* kochana obecnie nie mam na to czasu,ale już niebawem wezmę się za siebie, ale dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. byłabym wdzięczna gdybyś napisała gdzie kupiłaś spodnie, które masz na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Bershka, mam też jaśniejsze w innym poście :)

      Usuń
    2. o dziękuje :) a dawno je kupiłaś?

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :) mogłabyś napisać co cwiczysz lub cwiszyłaś ze masz tak piękną figurę ? :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń